Dostawa i płatności

Firma Gigaserwer Sp. z o.o dokłada wszelkich starań aby zakupione towary które są dostępne na magazynie firmowym bądź bezpośrednio na magazynie dostawcy były wysłane w ciągu 48h od momentu zamówienia, aczkolwiek firma zastrzega możliwość przedłużenia tego czasu do 10 dni. Dodatkowo firma Gigaserwer Sp. z o.o. zastrzega iż każdorazowo będzie informować klienta o terminie realizacji zamówienia produktów które nie są dostępne na magazynie sklepu internetowego Gigaserwer.pl. Klient będzie miał wówczas możliwość potwierdzenia bądź rezygnacji z danego zamówienia.


Produkty wysyłane są firmą kurierską odpowiednio zapakowane. Cenimy wybór naszej firmy przez Państwa, dlatego wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Sprzęt komputerowy, serwerowy oraz elektronika użytkowa znajdująca się w naszym sklepie internetowym jest perfekcyjnie przygotowana do wysyłki. Staramy się, aby zamówione przez Państwa produkty dotarły pod wskazany adres w nienaruszonym stanie podczas podróży.


W momencie przekazania Państwu przesyłki dostarczonej przez kuriera, należy otworzyć w jego obecności paczkę i sprawdzić czy nie występują mechaniczne uszkodzenia spowodowane przez firmę przewozową. W sytuacji, gdy po otworzeniu przesyłki zobaczą Państwo jakiekolwiek uszkodzenia prosimy o spisanie Protokołu reklamacyjnego i natychmiastowym powiadomieniu firmy Gigaserwer.pl o sytuacji, która Państwa spotkała.

Za zamówione produkty ze sklepu internetowego Gigaserwer.pl mogą Państwo zapłacić w dowolny sposób:

a) przedpłata na konto:


Gigaserwer Sp. z o.o.

ul. Bielowicza 4,
32-040 Świątniki Górne
tel. 12 210 02 24
Konto bankowe:
IDEA PLN
90 1950 0001 2006 7919 0809 0002


b) płatność gotówką przy odbiorze

Przy wyborze płatności przelewem prosimy o podanie numeru zamówienia lub numeru pro-formy w celu szybszej realizacji wysyłki zamówionego przez Państwa produktu.