Email: info@gigaserwer.pl
Phone: +48 12 307 02 00
  • Moje konto
  • Zarejestruj
  • O nas
  • Regulamin
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
Gigaserwer - sklep z serwerami
  • Mój koszyk: 0

    Razem: 0,00 zł

    Do kasy

  • Serwery
    • Serwery amd epyc
    • Serwery rack 1u
    • Serwery rack 2u
    • Serwery ultra (cso)
    • Serwery tower
    • Serwery twin-wielonodowe
    • Serwery microcloud
    • Serwery intel atom
    • Serwery tyan amd
    • Serwery prekonfigurowane
  • Stacje robocze
    • Stacje robocze supermicro
    • High-end gpu xeon phi
    • Nvidia gpu solutions
    • Stacje robocze prekonfigurowane
  • Storage/nas
    • Serwery high-end sm storage
    • Serwery storage supermicro
    • Macierz dyskowa
    • Serwery nas
  • Podzespoły
    • Procesory
    • Pamięć ram
    • Płyty główne
    • Dyski twarde
    • Kontrolery raid
    • Karty graficzne
    • Zasilacze awaryjne ups
    • Sprzęt sieciowy
    • Oprogramowanie
    • Szafy serwerowe
    • Monitory
    • Obudowy i akcesoria
    • Zasilacze
    • Adaptery i akcesoria
    • Przełączniki i konsole kvm
    • Komputery
    • Napędy taśmowe
    • Chłodzenie wodne
    • Obudowa serwerowa
    • Płyty główne serwerowe
  • Sklep supermicro
    • Serwery Supermicro
    • Płyty serwerowe intel
    • Płyty serwerowe amd
    • Obudowy serwerowe
    • Platformy serwerowe intel
    • Platformy serwerowe amd
    • Platformy serwerowe ampere arm
    • Platformy blade
    • Switche supermicro
    • Karty rozszerzeń
    • Akcesoria
  • Usługi
    • Doradztwo informatyczne
    • Usługi informatyczne software
    • Wdrożenia
    • Bezpieczeństwo it
    • Administracja serwerami
    • Serwis
  • Home
  • Serwery
    • Serwery amd epyc
    • Serwery rack 1u
    • Serwery rack 2u
    • Serwery ultra (cso)
    • Serwery tower
    • Serwery twin-wielonodowe
    • Serwery microcloud
    • Serwery intel atom
    • Serwery tyan amd
    • Serwery prekonfigurowane
  • Stacje robocze
    • Stacje robocze supermicro
    • High-end gpu xeon phi
    • Nvidia gpu solutions
    • Stacje robocze prekonfigurowane
  • Storage/nas
    • Serwery high-end sm storage
    • Serwery storage supermicro
    • Macierz dyskowa
    • Serwery nas
  • Podzespoły
    • Procesory
    • Pamięć ram
    • Płyty główne
    • Dyski twarde
    • Kontrolery raid
    • Karty graficzne
    • Zasilacze awaryjne ups
    • Sprzęt sieciowy
    • Oprogramowanie
    • Szafy serwerowe
    • Monitory
    • Obudowy i akcesoria
    • Zasilacze
    • Adaptery i akcesoria
    • Przełączniki i konsole kvm
    • Komputery
    • Napędy taśmowe
    • Chłodzenie wodne
    • Obudowa serwerowa
    • Płyty główne serwerowe
  • Sklep supermicro
    • Płyty serwerowe intel
    • Płyty serwerowe amd
    • Obudowy serwerowe
    • Platformy serwerowe intel
    • Platformy serwerowe amd
    • Platformy serwerowe ampere arm
    • Platformy blade
    • Switche supermicro
    • Karty rozszerzeń
    • Akcesoria
  • Home
  • Blog
  • Co to jest Agent Assist?

Co to jest Agent Assist?

2023-06-08

Rozmowy z klientami nie zawsze należą do zadań łatwych. Wymagają odpowiedniego przygotowania, szerokiej wiedzy dotyczącej oferty, procedur czy aktualnych promocji, a także umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów, z którymi mierzą się klienci. Jak właściwie odpowiadać na otrzymywane pytania? Okazuje się, że i tu z pomocą przychodzi dziś sztuczna inteligencja, która coraz częściej w czasie rzeczywistym wspiera w codziennej pracy handlowców i telemarketerów. Czym jest i jak działa Agent Assist?

Agent Assist – wsparcie obsługi klienta w czasie rzeczywistym

Rozmawiając ze sprzedawcą czy doradcą klienta z pewnością niejednokrotnie zdarzyło się nam usłyszeć słowa – „proszę o chwilę cierpliwości”, po których zapadała krótsza lub dłuższa chwila milczenia. To właśnie w ten sposób konsultanci telefoniczni pozyskują czas niezbędny na znalezienie odpowiedzi na pytanie klienta lub rozwiązania jego problemu. Co robią w tym czasie? Najczęściej skanują procedury, regulaminy promocji lub przygotowane przez firmę scenariusze rozmów i odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów.

Okazuje się jednak, że ogromnym wsparciem dla handlowców i telemarketerów może być sztuczna inteligencja. Skutecznie zastąpi ona wielostronicowe dokumenty, a także doświadczonych kolegów. W jaki sposób? W czasie rzeczywistym podsunie odpowiedź, która najskuteczniej zaadresuje potrzeby zgłaszane przez klienta. I choć na pierwszy rzut oka wizja ta może wydawać się mocno nierealistyczna, rzeczywistość, a dokładniej rzecz ujmując technologia oferowana przez firmę NVIDIA, udowadnia, że jest zupełnie inaczej.

Jak w praktyce działa technologia Agent Assist?

Za rozwiązaniem stoją wysokowydajne obliczenia (ang. HPC, High-Performance Computing), będące jednym z najważniejszych narzędzi napędzających rozwój informatyki naukowej. To właśnie HPC umożliwił naukowcom łączenie tradycyjnych symulacji ze sztuczną inteligencją, uczeniem maszynowym, zaawansowaną analizą dużych zbiorów danych i przetwarzaniem brzegowym, by w ten sposób zgłębiać tajemnice otaczającego nas świata. Mowa chociażby o niezwykle skutecznym prognozowaniu pogody i zmian klimatu, rozwoju nowych leków czy wspieraniu rozwoju odnawialnych źródeł energii.

Jak HPC wspiera pracę agentów i konsultantów sprzedaży? Agent Assist pełni bardzo prostą, jednak kluczową rolę – wspiera w czasie rzeczywistym pracowników firmy w rozmowach z klientami. Wykorzystuje w tym celu dane konwersacyjne i na ich podstawie generuje sugestie oraz gotowe odpowiedzi na zadawane pytania. Za rozwiązaniem tym stoją współpracujące ze sobą technologie i procesy: automatyczne rozpoznawanie mowy (ASR), przetwarzanie języka naturalnego (NLP), uczenie maszynowe (ML) i zaawansowana analiza danych.